کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

ویروسه لعنتی....

1393/10/21 13:18
نویسنده : مامان و بابا
471 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک گل مامان الهی مامان برات پر پر بشه که شما مریض شدیی...

مامان نباشه که اشکات را ببینه نازنینم.

الان شما یک هفته است که مریض شدی و شدید گلاب به روتون اسهال و استفراغ داری. البته از دیروز تاحالا یکم بهتری خدا را شکر.... انشالله زود خوب بشی و شیطنت هات را ادامه بدی نازنینم.

اینجا شبیه که بیمارستان بستری شدی و سرم زدن برات چون دیگه واقعا بی جان شده بودی.

حالت توی خونه همش اینجوریه

این عکس آخریا مال دیروزه که بعد از دکتر رفتیم خونه خاله زینب که یکم حال و هوات عوض بشه. و البته قبلش یه جوجو کوچولو هم زدی که یخورده جون گرفتی.  به یاد گذشته هات با رورووک طاها کوچولو بازی میکردی

              نی نی کوچولو ها خواهش میکنم برای پسرک من دعا کنین که زوده زود خوب بشه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مــــــامـــــانی
21 دی 93 13:44
سلام مامانی نگران نباش زود زود انشاالله خوب میشه گل پسرت
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامانی
samira
15 اردیبهشت 94 14:41
اخی خیلی ناراحت شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد