کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نی نی کسری

13 بدر 1393

1393/1/17 11:51
نویسنده : مامان و بابا
224 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان امسال اولین 13 بدرت را همگی رفتیم کاشان خونه مادرجونه من یعنی مامان آقاجون.

خیلی خوش گذشت .از اول تا آخر در حال شیطونی بودی و همه سبزه ها را درو کردی ناز نازی من.

دیگه خوبه خوب یاد گرفتی که چهار دست و پا بری و شیطونی کنی و دیگه  همه جا و همه کس از

دست جنابعالی در عذابن.           بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

من و مامان و بابا

اینم از شیطون کوچولو ساعت 2 نصف شب خونه مادر جون . نیاسر(کاشان).

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کسرا
26 فروردین 93 9:02
سلام عزیزم ماشالا نی نی نازی داریاین بوس آبدار واسه کسرا جونم عزیزم وقت کردی به کسرای من هم سری بزن خوشحال میشم با اجازه لینک شدی
مامان و بابا
پاسخ
من قبلا به وب کسرا خان شما سر زدم .انشالله 1000 ساله بشه. خیلی ماهه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد