کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

خاطره یه روز بد مامانی ...

1393/4/3 23:57
نویسنده : مامان و بابا
218 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان امروز برای مامانی خیلی روزه بدی بود خیلی آخه آقاجون یه عمل خیلی سختی داشت که تقریبا هفت ساعت طول کشید ...  niniweblog.com

صبح روز سه شنبه سوم تیرماه من آقاجون و عزیز را رسوندم بیمارستان و شما را هم بردم خونه خاله زینب خودم و بعد رفتم سره کار آخه خاله نجمه هم امتحانات دانشگاهش شروع شده بود و نمیتونست از شما مواظبت بکنه برای همین بردمت اونجا...

تا خود اداره اینقدر برای باباییم گریه کردم  اونروز که نمیدونی... niniweblog.com

 عزیز میگفت آقاجون بیچاره وقتی به هوش اومد داغووووون بود... 

وقتی شب رفتم دیدمش انگار دنیا روی سرم خراب شد...  داغون داغون بود.   اما با اون حالش که اصلا حرف هم نمیتونست بزنه سراغ تو را گرفت که گفتم پایین پیش عزیز هستی...    niniweblog.comniniweblog.com

خیلی اعصابم خورد بود باباییم بیچاره از اون جنگ لعنتی هنوز که هنوزه داره زجر میکشه...  niniweblog.comniniweblog.com

انشالله زوده زود خوب بشه و برگرده خونه.

و اینم قیافه جنابعالی در حال بیلیسی خوردن توی سالن انتظار بیمارستان ساعت 10 شب  niniweblog.comniniweblog.com...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
5 تیر 93 7:41
انشاءاله که بابات زود خوب بشه و بیاد پیشتون منم براش دعا می کنم
مامان و بابا
پاسخ
فدات عزیزم
047cLW5bBXWS91sTmjDLfoaDZZbnlK33wjwt7UwRH8hgj9ZP8zbbxipvSS4gx2oG
5 تیر 93 7:43
میشه به کسرا بیلیسی دیگه ندی.آخه بعضی وقتا آبنبات از چوبش جدا میشه.
مامان و بابا
پاسخ
این اولین باری بود که بهش میدادم آخه همش میخواست بره روی زمین شیطونی بکنه اونجام که بیمارستان و .... دیگه اینا براش خریدم که سرش گرم بشه.
مامان کسرا
14 تیر 93 15:15
انشالا که خدا شفای خیر بده عزیزم دعاگوشون هستیم
مامان و بابا
پاسخ
قربون معرفتتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد