کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

شمارش معکوس تا یک ساله شدن آقا کسری

1393/6/16 8:31
نویسنده : مامان و بابا
431 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 yaspic.ir tasavire motehareke emam reza 12 عکس های متحرک تولد امام رضا (ع)

عشق من شما پارسال دقیقا مصادف با سالروز تولد امام رضا به دنیا اومدین و امروز همون روزه من از طرف شما به همه نی نی ها این روز را تبریک میگم.

از امروز دقیقا 10 روزه دیگه شما یک ساله میشی و وارد یه مرحله دیگه از زندگیت میشی. انشاله که همیشه سالم و خندان و بازیگوش باشیییییی.

من و بابایی همواره عاشق این فسقلی شیطون هستیم و خواهیم بود.Smiley bisous 304

                                                                

                                                            Clip Art Image   Clip Art Image

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
20 شهریور 93 9:43
پیشاپیش تولدت مبارک گلم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جوون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد