کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

تولد یکی یدونه مامان و بابا

1393/7/1 9:46
نویسنده : مامان و بابا
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من 26 شهریور 1393 شما یک ساله شدی و البته شیطون تر از قبل...

با یک روز تاخیر به خاطر اینکه شب جمعه بشه یه تولد کوچولو باحضور خانواده درجه یک و البته بچه های فامیل برات گرفتیم انشالله که 1000 ساله بشی گل مامان ... .

که البته تهیه و تدارک همه چی با مامانی بود از طراحی و  تهیه کارت دعوت و تزیینات اتاغ و اینا تا تهیه ژله های شام و کلا همه چییی دیگه...

انشالله بزرگتر که شدی بهتر از اینا برات تهیه میبینیم گل من...

کارت دعوت میکی کسری

تزیینات

گیفت تولدت تقدیم به مهمونها

همراه با یه شاخه گل رز شکلاتی که مامانی برات درست کرده بود

کیک تولدت

  

نی نی مهموناا

مامان و بابا

نی نای نای کردناتون

یه عالمه هدیه خوشکل هم برات آورده بودند . من و بابایی هم 500 هزارتومان به همراه یک سبد گل ناز  تقدیمت کردیم. که البته رفت توی حسابت.

علاوه بر تولد شما تولد باباییت هم بود که یه کارت هدیه 200 هزاری که روش هک کرده بودم صالح جان تولدت مبارک  تقدیمش کردم.

اینم کیک سالگرد ازدواج من و بابایی که مصادف با تولد شما و بابایی بود. من یه کیف کمری خوشکل برای بابایی خریده بودم..

قلکت را هم شکستیم و یک میلیون پول ازش بیرون اومد هورااااااا.... که البته اونم رفت به حسابت به همراه هدیه های نقدی که برای تولد جمع شد که اونم یک میلیون شده بود..

اینم از شاممم

ژله تصویری

ژله آکواریوم

ژله آسمانی

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان رها کوچولو
19 آبان 93 14:54
وااای مامانش چه کردی؟کولاااااک واقعا هنرمندیا.تو رشته فنی حروم شدی مبارکه تولد کسری جان.ایشالا سالم و سلامت 100صالگیشو جشن بگیرید با تم...؟! راستی چطور شده توی اون عکس گیفت نشسته؟عجایب خلقتی رخ داده مرسی خاله جووونی... انشالله 100سالگی رهاجونیییی از عجایب نیست همینجوری در حال حرکت ازش عکس میگرفت عکاس. من مینشوندمش تا میومد بلند بشه عکاس تند و تند عکس میگرفت یعنی پدرمون را در آورد این فسقلی برای چهارتا عکس
مامان محمدطاها
21 آذر 93 12:31
ﯾﮏ ﺟﻬﺎﻥ ﻗﺎﺻﺪﮎ ﻧﺎﺯ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻮﯼ ﮔﻞ ، ﻧﺬﺭ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﻮﺩ ﭘﺸﺖ ﻭ ﭘﻨﺎﻫﺖ ﺑﺎﺷﺪ *عزیزم ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ*
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی مامان طاها جان
samira
15 اردیبهشت 94 15:54
خوب منم دعوت میکردین زنده باشی خوشکلم .بوس خوب حالا امسال بیاااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد