کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نی نی کسری

دندون جدید کلمات جدید

1393/7/6 7:58
نویسنده : مامان و بابا
243 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامانی ,قربون اون دهن کوچولوت بشم من ...

سومین دندونت هم در اومد ...

مبارکت باشه فسقلی مامان... انشالله که همه دندونات به همین خوبی در بیان و  بتونی به قول خودت که به غذا ها میگی امممم دیگه راحته راحت امممم بخوری ...

جیگر من الان دیگه یاد گرفتی صدای حیوون ها را در بیاری :

مثلا برای هاپو میگی هووو         totalgifs.com animais gif gif animalani33.gif

برای پیشی میگی میییووو   cat 8

برای ببعی میگی بببببببب

حتی یاد گرفتی مثل آقاجون اذان بگی , دستت را میذاری بغل گوشت و میگی ااااااااا

یه کلمه دیگم یادگرفتی اونم اینه : اوووخخخ, تا اینکه یه جاییت درد بگیره یا یه چیز داغ یا خطری ببینی میگی اوووخخخ

و البته خیلی کارای دیگه هم میکنی فقط همینها نیستا ... حالا بعدآ دوباره برات از شیطنت هات مینویسم عشق من.Emoticon

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

چیکچی
6 مهر 93 9:06
چه با مزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد