کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

دوباره شیطونی...

1393/2/24 10:24
نویسنده : مامان و بابا
213 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات بشه ببخشید که با تاخیر برات مینویسم....

چهارشنبه هفته پیش 17 اردیبهشت رفتیم جهیزیه زهرا دختر خاله من با ببریم و جنابعالی اینقدر اونجا شیطونی کردی که همه فقط داد میزدند نسیبه کسری را بگیر....

و در نهایت مجبور شدیم ...

اما فایدم نداشت و هی میومدی بیرون و....

جمعه شب رفتیم حنابندون و دوشنبه شب هم که شب تولد امام علی بود رفتیم عروسی خیلی خوش گذشت و شما کلی رقصیدی و سرگرم شدی...

البته چون گوشیم دنبالم نبود دیگه عکسی هم ندارم که برات بذارم نی نی کوچولوی من....

انشاله همیشه خندان باشی...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
24 اردیبهشت 93 10:29
چه دو قلوهای نازی داری الهی الهی
مامان کسرا
26 اردیبهشت 93 13:15
ای وروووجک شاد باشی همیشه عزیزم :-*
مامان رها
4 خرداد 93 15:35
الهی .چقدر بزرگ شده ماشالا.این شیطنت هاشون اگه نبود که آدم می خواست درسته بخوردشون
مامان و بابا
پاسخ
اره واقعا . والا من با این شیطونیایی که میکنه بیشتر میخوام بخورمش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد