کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نی نی کسری

ماه آخر ....

1392/6/5 11:10
نویسنده : مامان و بابا
235 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوي ماماني چيکار ميکني اين آخريا ديگه آرومو قرار نداري داري نهايت استفاده را از توي دل ماماني بودن ميبري هاااا.چشمک
عسل مامان ديگه وارد ماه آخر شديم بيست و دو سه روز ديگه مهمون خونمون ميشي .ميبيني چقدر زود داره ميگذره ؟؟؟؟نیشخند
خدارا شکر تا الان که ماماني را اذيت نکردي و واقعا پسر خيلي خوبي بودي ايشالله به دنيا که اومدي بازم به اين خوبيهات ادامه بدي.
کم کم همه چيز را برات آماده کرديم ... ساک بيمارستانت را بستيم همه وسيله هايي که نياز داشتي را برات خريديم حتي قلکت را هم برات خريدم و زودتر از اينکه به دنيا بياي دارم برات پرش ميکنم ...
يادبودهاي تولدت هم ديگه کم کم  داره تموم ميشه حالا کامل که شد عکسش را ميذارم که دوستات هم ببينن.
بازم مواظب خودت باش کوچولوي من ....بغل
از اين بيرون ميبوسمت...ماچماچ
بوووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عکس فرش
5 شهریور 92 12:11
خاطرات خود را به فرش تبدیل کنید... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... خدا بهتون ببخشه... تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون... تحویل درب منزل 09137290912 03614456265
مامان مهدیه
6 شهریور 92 13:01
به سلامتی مامان مهربون
ایشالا که سر موقع و سلامت بیاد بغلت و دنیاتونو قشنگتر از این کنه.



مرسی مامان مهدیه ایشالله کوچولوی شماهم به سلامتی به دنیا بیاد.
مامان رها
13 شهریور 92 1:59
پیشاپیش تبریک میگم مامانیش.اما یه توصیه دارم،اول و بیشتر برا خودت و بعد همسر گرامی و بعد بقیه اهل خونه مامان:

" تو این روزای باقی مونده تا میتونی فقط بخواب، بعد که کسری جان بیاد دیگه خواب راحت به یه رویا تبدیل میشه"




میدونم مامان رها جان اما نمیدونم چرا اصلا خوابم نمیاد.ولی سعی خودم را میکنم ممنون از راهنماییت


خاله نیلوفر
20 شهریور 92 8:48
سلام عزیزم خوبی این روزا دیگه میدونم آروم و قرار نداری سعی کن آروم باشی قشنگم ان شاءاله که به سلامت به دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد