کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

هفته آخر...

1392/6/20 9:35
نویسنده : مامان و بابا
223 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامانی دیدی چقدر زود تموم شد ؟؟؟؟ لبخند

فقط یک هفته دیگه مونده ایشالله گوش شیطون کر سه شنبه هفته دیگه به سلامتی به جای اینکه توی دل مامانی باشی میای بغل مامانی  بغل.البته اگه حوصله جنابعالی سر نره و بخوای زودتر بیای ....

 امروز مامانی عکس آتلیه اش را هم که بگیره دیگه هیچ کاری نمونده . یادبودهای تولدت هم آماده شده.

دیگه همه چیز برای ورودت آماده آمادست .... این یک هفته هم که با هم تحمل کنیم و مواظب باشیم دیگه تمومه. فقط مامانی یکم سرما خورده که اونم سعی میکنم تا به دنیا نیومدی خوبه خوب بشم.

 منتظرت هستیم کوچولوی ناز نازی. خوشمزه

بوس بوس بوسماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها کوچولو
20 شهریور 92 14:31
مامانش خیلی برات خوشحالم که بسلامتی این دوران رو طی کردی.امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی . بسلامت کسری عزیزو بغل کنی.موقع زایمانت برا سلامتی همه مریضا و همچنین سلامتی و عاقبت به خیری همه نی نی ها دعا کن
وقتی کسری جونو بغل کردی از طرف من اون دستای کوچولوشو ببوس
حتما از اون لحظه ای که برا بار اولش میبینیش فیلم بگیر.خیلی لحظه قشنگیه


مرسی مامان رها جون.خودمم خیلی خیلی خوشحالم که بهترین دوران بارداری را داشتم .حتما این کار را میکنم.ایشالله این چند روزم به سلامتی طی بشه.رها را ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد