کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نی نی کسری

هفته سیم !!!

1392/5/9 18:44
نویسنده : مامان و بابا
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من معلوم هست داری توی دل مامانی چیکار میکنی ؟؟؟ خیلی اون وول وولات زیاد شده هاااااا ماچ الهی قربونت برم روز ها همینجوری داری طی میشه الان وارد هفته سیم شدیم خیلی زود گذشت انگاری همین دیروز بود که فهمیدم شما توی دلم خونه کردی ...

انشاالله همینطوری به خوبی طی  بشه و سلامت به دنیا بیای !! من مواظبت هستم نازنینم خودت هم مواظب خودت باش. از اون تو لذت ببر که شاید اگه به دنیا اومدی این دنیا را زیاد دوست نداشته باشی.با اینکه بی صبرانه منتظر ورودت هستیم ولی تو زیاد عجله نکنی یوقت بخوای زود تر از موئد بیای هاااا

دوستت داریم کوچولو مچولو بغلقلبلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
11 مرداد 92 0:29
سلام عزیزم امروز دهم مرداد بود که بهم زنگ زدی و گفتی که باردار هستی

خیلی خوشحال شدم الان هم اومدم وبلاگ کسری کوچولو رو دیدم
مطالبت خیلی دلچسب بود خدا وکیلی هوس بچه کردم
میخام به کسری بگم که خیلی خوشبخته که مامان خوبی مثل تو داره کلی یاد دوران دانشگاه کردم روزای خوب و بد زیاد داشتیم کنار هم
عزیزم تو لایق همه خوبی هایی
انشااله همیشه سالم باشید



سلام خاله نیلو ممنون .ایشالله شمام با عمو مهدی دست به کار بشین یه نی نی ناز بیارین. بوس
niloofar
12 مرداد 92 8:44
salam
مامان رها کوچولو
12 مرداد 92 13:14
آخی.پس شمارش معکوس شروع شده...
تازه این چند هفته دیگه خیلی خیلی باحالتره اون 30 هفته قبله.مبارکه و ایشالا بسلامتی بدنیا بیاد این شازده کوچولو


آره انگاری دلم نمیخواد این روزها تموم بشه میدونم دلم برای این وول خوردناش تنگ میشه واقعا هرچی بزرگتر میشه باحال تر میشه. هرکی گفته بارداری بده من یکی که موافق نیستم... رها کوچولومو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد