کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

پس کی به دنیا میام ؟

1392/3/8 13:18
نویسنده : مامان و بابا
231 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روزه اردیبهشت و اولین روزه شش ماهگی من توی شکم مامانیمه. مامانی داره برام وبلاگ میسازه میخواد وقتی به دنیا میام منو سوپرایز کنه اما نمیدونه که من از این تو هم همه چیز رو میبینم و میشنوم. مرسی مامانی که داری برام یه وبلاگ خوشکل میسازیخجالت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نغمه از تهران
31 اردیبهشت 92 12:19
سلام وبت عالی به منم سر بزن


سلام مرسی نغمه.
امروز اولین روزیه که وبلاگم را مامانیم برام ساخته. آدرس وبلاگت را میدی؟
خاله مهسا
1 خرداد 92 12:52
الهی خاله فداش بشه
چه وبلاگ خوشلی مامانیش براش ساخته.انشالا بسلامتی زودی به دنیا بیاد کسری کوچولو[hr


خاله مهسا به دنیا که اومدم بیا هم منو ببینی هم مامانیمو.آخه مامانیم همش میگه دلش بلات تنگ شده اما نمیتونه بیاد ببینتت.
مامان سید عرشیا
4 خرداد 92 10:24
سلام .انشاله به سلامتی نی نی ات به دنیا بیاید. به من هم سر بزن . خاطره روز زایمان نوشتم شاید به دردت بخورد




مرسی مامان سید عرشیا اسم پسرت خیلی خوشکله. به وبش سر زدم وبش مثل خودش نازه.


خاله رضوان
7 خرداد 92 17:07
سلام نینی ناز و خشگل
اجازه هست منم خاله ی شما باشم.آخه خیلی دوست دارم.
بهت تبریک میگم که نینی یه مامان خیلی خوب شدی
شک نکن که تو خوشبخت ترین نینی دنیایی
منم مثل خیلی های دیگه منتظر اومدنتم.اما این دلیل نمیشه که زود بیای ها
اصلا عجله نکن.


چراکه نه !!! خاله خودمی.ایشالله که سلامت به دنیا بیام. مرسی که به وبم سر زدی بازم بیا خاله رضوان. بووووس
مامان رها کوچولو
8 خرداد 92 6:28
سلام کسری کوچولو.وبلاگت مبارک خاله.ایشالا روزای خیلی خوبی در کنار مامانی و باباییت داشته باشی و مامان همه خاطرات خوبتو اینجا برات ثبت کنه.
مامانش سلام.خیلی کار خوبی کردی که برا کسری جون وبلاگ درست کردی.همه چیز عالی بود.ببخشید پیامتو دیر دیدم.الان 6صبحه و چون رها دیروز واکسن زده من بیدار نشستم که تب نکنه.راستی نینیت که خیلی وول میخوره من میدونم به کی رفته،خودت نمیدونی؟!


مرسی خاله که به وبم سر زدی ممنون خیلی دوستت دارم و همچنین رها جونو.
قربون رها کوچولو برم ایشالله که تب نمیکنه و زود شیطونیاش شروع میشه. نمیدونم شاید منظورت خودمم که توی مدرسه خیلی شیطون بودم ؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد