کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

خاطرات مامانی !!!!

1392/3/8 13:19
نویسنده : مامان و بابا
341 بازدید
اشتراک گذاری

کسری کوچولوی مامان میدونی برای اولین باری که فهمیدم تو قراره مهمون خونمون بشی چقدر ذوق کردم البته یه خورده وقتش مناسب نبود اما من از همون ثانیه اول عاشقت شدم . دقیقا مثل روزی که عاشق بابایی شدمخجالتقلب  میدونی بابایی خیلی ماهه خیلی اینقدر مهربونه که مطمعنم هیشکی به پاش نمیرسه و تو را هم خیلی دوست داره همش سراغت را میگیره هاااا. البته اگه تورا بیشتر از من دوست داشته باشه گفته باشم من حسودیم میشه هااااا ...

روز اولی که برای مامان تکون خوردی هیچوقت یادم نمیره.  میدونی صبحش دلم کله پاچه خواست بابایی ساعت 9 رفت برامون کله پاچه خرید و اومد .همون روز اولین روزی بود که توی دلم ووول میخوردی خیلی دوست داشتم.انگاری با هر تکونی که میخوری عشقم بهت بیشتر میشه. ایشالله به سلامتی به دنیا بیای که توی بغلم از وجودت لذت ببرم نازنینم . ماچنیشخندقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهناز مامان رايان
8 خرداد 92 13:35
سلام كسري جون..مامان رايان هستم ..بيا پسرك من عمر منم ببين نظر يادت نره ..من لينكت ميكنم شما هم اگه قابل بدونيد لينك كنيد..





مرسی خاله. رایان را دیدم خیلی نازه ایشالله به دنیا که اومدم دوستای خوبی برای هم میشیم. بازم به وبم سر بزن خاله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد