کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

دل تنگ بابایی !!

1392/3/26 11:51
نویسنده : مامان و بابا
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامانلبخند . الهی قربونت برم که نیومده داری مامان را اذیت میکنی اما قول بده دیگه از این شوک ها به مامانی وارد نکنیکلافهزبان. آخه پنج شنبه گذشته 23 خرداد اصلآ برای مامانی وول نمیخوردی و هردفعه ای هم دلم درد میگرفت و بیشتر من را میترسوندی , تا اینکه از اداره زنگ زدم به عزیز و عزیز گفت صبر کن تا ظهر که از کار اومدی اگه تکون نخورد میریم دکتر خلاصه تا بعد از ظهر هم خبری ازت نشد متفکر زنگ زدم به بابایی که بیاد خونه عزیز و به محض اینکه بابایی اومد وول خوردنات شروع شد و همه را از نگرانی در آوردی ملوسکه من تشویق

ای پدر صلواتی دلت برای بابایی تنگ شده بووووووود ؟؟؟؟؟؟چشمکزبان

این بوس هم از طرف بابایی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رها
30 خرداد 92 4:36
آخی.یادش بخیر.من تا بدنیا بیام حدودا 6بار از این مدل شوک به مامانم و بقیه وارد کردم.حتی یه بار دکترمو سرکار گذاشتم و اونم نتونست صدای قلبمو بشنوه و مامانم رفت سونوگرافی


امان از دست شما نی نی ها با این کاراتون .پس خوش به حال مامانیت که دیگه به دنیا اومدی و نمیتونی ازین استرس ها دیگه بهش وارد نمیکنی. بووسسس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد