کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

کمر درد مامانی ...

1392/3/30 8:22
نویسنده : مامان و بابا
309 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان دیروز (29 خرداد) از اون روزایی بود که اصلا حال نداشتم.. ناراحت کمرم خیلی درد میکرد و از طرفی هم با اینکه بیشتر از همیشه داشتی توی شکمم وول میخوردی یکی دوبار زیر دلم گرفت نمیدونم برای چی...سوال خلاصه مرخصی گرفتم و رفتم درمانگاه .خانم مامایی که اونجا بود معاینه کرد و بعد هم صدای قلبت را گوش کردیم  و گفت خوبه نترس..نیشخند بعد هم گفت حتما برو متخصصت برات استعلاجی بنویسه وگرنه زایمان زود رس داری ناراحتنگران ومن اصلا نمیخوام اینطوری بشه ..!!! حالا امروز قراره با عزیز بریم پیش خانم دکتر تا برام اگه شد یه 2 ماهی استعلاجی بنویسه تا بیشتر بتونم ازت مراقبت کنم عسله مامان...

مواظب خودت باش...

من و بابایی چشم انتظارتیم نازنینم بغللبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفس و مامان و بابا
4 تیر 92 11:51
سلام مامان کسری
بیشتر مواظبه داماده من باش ایشالا که سره موقع زایمان میکنی عزیزم مواظبه خودت باش و استراحت کن


مرسی مامان نفس کوچولو ایشالله مشهدی نفس نازمونم به سلامتی به دنیا بیاد.3 ماهه دوم دوران خیلی قشنگیه زمانیه که ووول خوردناش را حس میکنی حتی میبینیش.. ازش لذت ببر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد