کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نی نی کسری

هشت ماهگی !!!

1392/5/4 0:04
نویسنده : مامان و بابا
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من .. وروجک من .. الان دیگه باهم وارد ماه هشتم شدیم توی این ماه خیلی بیشتر از قبل باید مواظبت باشم آخه ماه هشتم خیلی ماه بدیه..ناراحت
دیگه کم کم داره سختم میشه آخه شب ها درست نمیتونم بخوابم و البته شانس آوردم که مرخصیم درست شد و سر کار نمیرم وگرنه نمیدونم صبح ها چجوری میخواستم بیدار بشم برم اداره متفکر
الانم که خونه عزیز هستیم تا بعد از این که به دنیا بیای و جون بگیری احتمالا تا 2 ماه بعدشم اینجا میمونیم دیگه خودت که میبینی اینجا خیلی خوش میگذره...
نازنینم من و بابایی هردو بی صبرانه منتظر ورودت به جمع گرم و صمیمی و عاشقونه خودمون هستیم بغل...
هردومون عاشقتیم مهمون کوچولوی ناخونده من و بابایی......

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
20 شهریور 92 9:46
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد