کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نی نی کسری

شیطون مامانی !!

1392/3/8 13:19
نویسنده : مامان و بابا
235 بازدید
اشتراک گذاری

از اون روز که شش ماهم شد خیلی شیطون شدم بعضی روزا اینقدر ووول میخورم که مامانم از دستم عصبانی میشه ... میگه مامانی مگه نمیبینی کار دارم بشین یه ذره...

پریروز اینقدر شیطونی کردم که مامانی دلش درد گرفته بود زنگ زد به عزیز (عزیز مامانه مامانیمه) گفت نکنه اتفاقی براش افتاده؟ عزیزم گفت نه نترس هرچی بزرگتر بشه شیطون تر میشه... . ولی مامانی کوتاه نیومد که رفت چندتا آلوچه سبز از درخت کند و نوش جان کرد. (همونجا اداره مامانیم یه باغ داره که همه میوه های خوشمزه توش هست) بعدش که آلوچه ها را خورد دیگه فهمیدم منظورش اینه که باید یه کوچولو بخوابم که مامانیم حواصش جمع کارش باشه. حالا قول دادم دیگه کمتر مزاحمش بشم ولی به دنیا که اومدم تلافی میکنم مامانیییییییییییییییی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیه
6 خرداد 92 11:42
سلام عزیزم

هم من و هم نی نی از آشنایی باهات خوشحال شدیم.

حالا نی نی ها و ما با هم دوستیم.

وبلاگت خیلی قشنگه، ایشالا که سلامت به دنیا بیای و زیر سایه مامان و بابا شاد باشی .

از اینکه به وبلاگم سر زدی و نظر دادی ممنونم.

خوشحال میشم بازم بیا و نظر بده تا وبم بهتر بشه.






خواهش میکنم .باشه حتما مامان مهدیه


نفس و مامان و بابا
6 خرداد 92 11:49
ای جونم قربونش برم انقدر پسرت تخسه مثله قالبه وبش اگه بشه که خیلی با مزه میشه
ایشالا راحت و سلامت زایمان کنی عزیزم
من لینکت کردم


آره خیلی شیطونی میکنه از همین الان میخواد خودشو نشون بده.
مامانی
7 خرداد 92 11:55
حالا تازه اول شیطونیشه. این تکونا همه نشون دهنده سلامتیشه نگران نباش

راستی با اجازه لینکت کردم


ممنون مامان پرنیان کسری و پرنیان حتما دوستای خوبی میشن برای هم. اسمش که خیلی نازه. خاله اسم دختر دایی کسری هم پرنیانه. هر دوتاشونو خیلی دوست دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد