کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

صدای قلب کسری !!!!

1392/3/10 10:41
نویسنده : مامان و بابا
237 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان تو بهترین هدیه ای هستی که خدا بعد از بابایی به من هدیه کرد.  از این به بعد با وجود تو زنده ام با نفس های تو نفس میکشم و با صدای توپ توپ قلبت آرامش میگیرم قلب. نازنین مامانی روزی که برای اولین بار صدای اون قلب کوچولوت را شنیدم(31 فروردین 92) انگار همه دنیا از جلوی چشمانم کنار رفتند فقط تو بودی و صدای توپ توپ قلبت ... اینقدر تند تند میزد که دقیقا مثل صدای پای یه اسب کوچولو بود که داشت با سرعت میدوید. توپ توپ توپ توپ توپ ... مژه 

روزی که برای اولین بار دیدمت ... خیلی کوچولو بودی اینقدر که اصلا نمیتونستم تشخیص بدم الان کجای تصویری و اشک توی چشمام جمع شده بود و هنوز باورم نمیشد که من مادر شدم و هنوز هم باورم نمیشه که خدا داره یه هدیه آسمونی بهم میده...

عشق من دوستت دارم.

پسرک نازم من و بابایی همچنان منتظر ورود سبزت به زندگی گرممون هستیم. ایشالله به سلامت بیای و زندگیمون را گرم تر از اینی که هست بکنی من و بابایی عاشقتیم نازنینم ..قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها
12 خرداد 92 1:31
مامانش قدر این روزا رو بدون و از ثانیه هاش لذت ببر.چون وقتی کسری جان بسلامتی بدنیا بیادو بیاد تو بغلت اینقدر شیرینه که میخوای بخوریش تا دوباره بره تو دلت و فقط مال خودت باشه


من خدادادی عاشق بچه هام دیگه اینکه ماله خوده خودمه .میدونم که همینطور هم میشه . پس حتما حالا که فقط توی دل خودمه باید همین کاری که میگی را بکنم. اگه به نازی رها جون بشه که دیگه نمیذارم هیچکس نگاهشم بکنه... حتی باباییش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد