کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

دختر یا پسر ؟؟؟؟

1392/3/13 10:45
نویسنده : مامان و بابا
211 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان ... پریروز (13 خرداد 92) دندونم خیلی درد میکرد آخه به خاطر تو نمیتونم برم درستش کنم همه و البته دکترت میگه که ضرر داره برای کوچولوت ,به هر حال دارم یه جوری تحملش میکنم ایشالله تا به دنیا بیای بدتر از این نشه.. خلاصه مرخصی گرفتم و با عزیز رفتیم دکتر راستی اسم خانم دکترت کیهانیانه بیمارستان کلینیک خانواده اصفهان, خیابان صفه.. بیمارستان خیلی تمیز و روبه راهیه از بیمارستان های تکه اصفهانه , خانم دکتر معاینه کرد و گفت همه چیز نرماله و یه سونو سه بعدی نوشت که بریم از سلامتیت مطمعن بشیم ... قبلش وقتی میخواست صدای قلبت را بشنویم هرکاری میکرد پیدا نمیشدی تا خلاصه بعد 3 دقیقه صدای توپ توپ قلب کوچولوت از بلند گو پخش شد دکتر گفت حتما دختره چون دخترها خیلی دیر پیدا میشن

!!!!!!!!!!!!!!!!  دختری یا پسر  !!!!!!!!!!!!!!!

بابائی که میگه انشالله دختری ولی من میگم پسری !!!

راستی عزیز هم که بیرون منتظرمون بود صدای قلبت را شنید ,عزیز دومین کسیه که صدای قلبت را میشنوه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
15 خرداد 92 18:45
یعنی هنوز معلوم نیست نی نی دختره یا پسر؟؟
واسه دندون پزشکی بعضی از دندون پزشکا تو دوماه دوم رو دندون کار میکنن. (من کارت یکیشونو تو مطب دکترم دیدم روش نوشته بود دندانپزشک متخصص دوران بارداری!)


نمیدونم اولین سونو که رفتم گفت پسره 4 ماهگیم. اما چند روز پیش دکترم گفت احتمالا دختره والا خودمم موندم..الان توی ماه ششم هستم و هم دکترم هم دندانپزشک گفتن توی این ماه هیچ کاری نباید بکنی. ماه 7 یا 8 شاید بشه. و به گفته دکترم غیر از خطرات بی حسی برای جنین اگه در حین کار استرس بگیرم احتمال خونریزی و خدایی نکرده سقط هم هست.آخه باید جراحی بشه دندان عقلمه فعلا تحمل میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد