کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

هفت ماهگی ...

1392/4/1 10:44
نویسنده : مامان و بابا
224 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من امروز اول تیر ماهه و من و تو وارد اولین روز از ماه هفتم شدیم دیگه کم کم داری بزرگ و بزرگتر میشی و البته شیطونی هات بیشتر تر ..چشمک و کم کم داریم برای اومدنت برنامه ریزی میکنیم. عزیز داره وسیله هایی که لازم داری را برات فراهم میکنه مثل شیشه شیر , مای بیبی , لباسای کوچولو , رخت خواب و خیلی چیزهای دیگه...

البته نازنین مامان به خاطر اینکه بابایی داره خونمون را میسازه و هنوز تموم نشده عصبانیمن از عزیز خواستم که وسیله هایی که الان بهشون احتیاج داری را بخره و بقیه را نقدی برات یه حساب باز کنه و بریزه به حساب ماچ

قربونت برم نازگلم ناراحت نشی ها ایشالله خونمون تا سال آینده آمادست وقتی اسباب کشی کردیم و رفتیم خونه خودمون یه اتاقی برات میچینم که همتا نداشته باشه عسلم ...

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:19
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد