کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
عشق بین من و باباییعشق بین من و بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کسری

عشق من بالاخره معلوم شد که جنسیتت چیه ؟؟؟؟؟

1392/4/5 10:45
نویسنده : مامان و بابا
272 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

                                  

گل پسرییییییییییییییییییییی   بهترین ابزار سایت و وبلاگ

هورااااااااااااااااااااااااااااااا....   بهترین ابزار سایت و وبلاگ

من که گفته بودم که پسری اما همه میگفتن دختری !!!!!!

دیروز (4 تیر ماه) ساعت 6 بعد از ظهر با بابایی و عزیز رفتیم آزمایشگاه دکتر احتیاط کار برای سونوی سه بعدی ....

اما تو کوچولوی نازه من از اونجایی که از همون روز اول که اومدی توی دل مامانی سوپرایزمون کردی بعد با جنسیتت سربه سرمون گذاشتی و حتی با اون شوک های کوچولو و خیلی چیزهای دیگه سر به سر مامان و بابا گذاشتی ... حالام بعد از کلی چشم انتظاری که رفتیم سونو ببینیمت اول اینکه لالا کرده بودی و دوم اینکه پشتت را کرده بودی به ما که ما نتونیم ببینیمت و منتظر بمونیم تا به دنیا بیای و دوباره سوپرایزمون کنی...  اما دکتر با هر زوری که بود نیمرخت را نشونمون داد وقتی دماغ کوچولوت را دیدیم خندم گرفت و گفتم وااااااااااااااای دماغش به باباییش رفته...

اون دستهای کوچولوت را مشت کرده بودی گذاشته بودی زیر چونت .... وای کف پاهات را هم دکتر نشون داد   چقدر کوچولو بودی خدای من اصلا یک کیلو هم هنوز نشدی 868 گرم بودی اما نسبت به قبل خیلی بزرگتر شده بودی اونقدر که کامل توی تصویر جات نمیشد و دکتر تیکه تیکه نشونت میداد.....

بعد هم که اومدیم خونه فیلم سونوت را گذاشتم با بابایی و دایی مهدی و زن دایی مریم و پرنیان کوچولو نگاه کردیم.

همه چیز نرمال بود خدا را شکر سالم سالمی و ایشالله به سلامت هم به دنیا میای..

 

میخواستم امروز یه عکس از سونوت بذارم توی وبت اما از اونجایی که صبح دیر از خواب بیدار شدم و با عجله از خونه اومدم بیرون که برم اداره یادم رفت سی دی سونوت را بردارم حالا فردا حتما عکست را برات میذارم..

           مواظب خودت باش نازنینم........

                                    d13 قلب متحرک 10

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مینا
6 تیر 92 13:22
مامان رها کوچولو
7 تیر 92 2:32
به به خوش خبر باشی.خیلی خوشحال شدم که همونی شد که می خواستی.قدمش خیر باشه و بسلامت بدنیا بیاد.دنبال مرخصی باش و حسابی از کسری جون مراقبت کن


مرسی گلم البته این اواخر دیگه خیلی هم مهم نبود بیشتر به فکر سلامتیشم تا جنسیتش.اما خوب بازم خیلی خوشحال شدم. ایشالله مثل رها کوچولو سلامت به دنیا بیاد. مرخصی هم درست شد دیگه از 2 شنبه نمیام تا بعد زایمانم.
مامانی
12 تیر 92 12:49
پسر پسر قند عسل ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:33
انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 9:48
عزيزم اميدوارم ني ني خوشگلت گل پسر قند عسلت به سلامتي به دنيا بياد دوست عزيز دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگمون بيا و عكسش رو ببين اگه خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن مرســـــــي
نیلوفر
10 مرداد 92 20:28
سلام


سلام خاله نیلو مرسی که اومدی به وبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کسری می باشد